Beestige jarige

zondag 4 mei 2014
Aan verjaardagen ziet een mens hoe snel de tijd door zijn handen glipt... Vierjarig kleutergeweld doe je dan ook geen plezier meer met een potlodenrol, die geef je iets stoerders.

196-01

Een kaptrui misschien?

196-02
Stof: joggingstof van bij Sjiekebiele - voering: Olifant blauw (Nosh Organics) van bij Koekepeertje
Patroon: kaptrui uit Stof voor durf-het-zelvers met aangepaste kap
Aangezien zoonlief verzot is op zijn warme trui, werd het vertrouwde patroon opgediept om een nieuw exemplaar te fabriceren. Ik veranderde niets aan de winnende combinatie sweaterstof - zachte tricot voor de kap & aangepaste kap/halslijn.

196-03 196-04

De trui werd met een klinkende zoen in ontvangst genomen en de jarige zoefde alweer weg om te genieten van het zonnetje. Missie geslaagd, zou ik zo zeggen.

-bij deze het eerste resultaat van mijn weekendwerk-

28 opmerkingen:

  1. amaai, dat is mooi!!! die olifant er op=geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fantastische trui! Die olifant is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! Die olifant erop is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! En die applicatie is echt geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai schoon! En die olifant er op? Meesterwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. is dat echt? heb je dat op weekend gemaakt?? naast mij???? ojee....heb ik dus niet gezien....ik ben toch een blinde mol soms, in elk geval: wel heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zaterdag om 22u aan begonnen, ik denk dat jij dat volledig gemist hebt ;)

      Verwijderen
  7. Waw, die olifant? Dat heb je toch met een cameo gedaan? Toch niet uit de losse pols? Heel geslaagd! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. chique - dinges
    en vooral die olifant is zo KNAP!!!!!
    Vertel ons je geheim :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is geen geheim zunne... men neme een prentje van een olifant (een gekocht exemplaar in dit geval), en dan bewerk je dat naar eigen zin en goeddunken en snij je het boeltje uit (de cameo in mijn geval)... oja, een ruime portie geduld kan hier een schoon zaak zijn!

      Verwijderen
  9. Wat een flockwerk! Sprakeloos ben ik ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt een knappe en stoere trui! Het flocken wordt hier bij kunst! Hoe heb je dat gedaan? Een tip van de sluier??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zie een paar reacties hierboven ;)... de hulp van een snijmachine en véél geduld!

      Verwijderen
  11. Amaai, uw cameo maakt deze kaptrui echt af !!! Respect voor uw creativiteit !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, das niet zomaar een kaptrui é, das een kunstige kaptrui! En een zeer coole(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. alweer een prachtig exemplaar, en idd die olifant is prachtig! en hier ook twee zoontjes met grote hoofdjes, dus bedankt voor de tip van de aangepaste kap voor die hoodie, staat ook nog op mijn verlanglijstje (en die cameo ook ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een super-uniek exemplaar!!! Echt stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja awe stempel erop doet het hem he :), vree goe!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi! Ik wil ook zo'n cameo ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie Flock !! Ziet er echt een gezellige trui uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.