Goed zot zeg ik u

maandag 5 augustus 2013
Maar eigenlijk ben ik er zo trots op, op mijn kleine broertje...

broere

Ik doe er normaal gezien niet aan mee, aan mijn complete leven delen. Maar bij deze... mag ik jullie voorstellen aan mijn kleine broertje, die het voorbije weekend meedeed aan een 24uren fietsen. Spontaan als hij is, kreeg hij het vrijdag in zijn hoofd om mee te doen. Zonder voorbereiding of weet ik veel wat. Maar met de steun van zijn hele ploeg maten van de wielerterroristen - oké, ik ben er weer - reed hij 23 uur van de 24, 172 toerkes oftewel 653km. Ik doe het hem niet na, mijn kleine broertje.

5 opmerkingen:

  1. haha... goed zot ;o)
    Ik zou het hem ook niet nadoen.
    Petje af...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat. kleine broer. En hij kan nog lachen ook! Of is de foto van ervoor... :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, van het laatste half uur ;)
      Mijn khadetjes stonden de nonkel enthousiast toe te juichen, je zou van minder beginnen lachen...

      Verwijderen
  3. Wauw!! Proficiat!! Dat is al eens een prestatie om mee uit te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.