Menina dametje

woensdag 9 januari 2013

Een van de voordelen van een beginnend naaister te zijn, is dat er al menig straffe madammen je voorgaan. En met hen, een waaier aan inspiratie, tips, patronen en ongelooflijk mooie dingen. Toen khadetje 2 wat moest 'gelijmd' worden om haar opvang carrière zonder al te veel drama te starten, werd haar mooie tasje gemaakt. Geen traantjes of protest met deze leuke 'nuite-tas' (=naam van de opvang volgens een tweejarige). Toen ik bezig was, dacht ik 'laat me er maar onmiddellijk twee maken', dezelfde moeite, handig cadeautje om in de kast te hebben...


Menina by Khadetjes
Patroon: Menina tas van Eloleo - Stof: Primrose van bij Bambiblauw

Het is wel wat aan de late kant voor een tweejarige, maar toch kon ik niet weerstaan om in het stofje van de voering van de tas nog snel een pamperzakje te maken, ook weer naar haar model.
Biasloze pamperzakje

3 opmerkingen:

  1. Super mooi!
    Staat ook op mijn verlanglijstje om te maken si!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, Ina zal er weg van zijn. En geef toe, dit zakje is toch gewoon te schattig om niet te maken?

      Verwijderen
  2. Toevallig op je blog terecht gekomen omdat ik wat inspiratie aan het opdoen was voor een menina tas! Die achterste stof van bambiblauw heb ik hier ook liggen! Toffe versie! je hebt een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.